Tražimo: Customer Care & Quality Control Assistant
O NAMA
Pluma Studios (u Hrvatskoj poznatiji pod imenom Tvornica snova) jedan je od globalnih pionira u proizvodnji i prodaji personaliziranih knjiga. Od našeg osnivanja 2011. godine, tvrtka je na čelu industrije, nudeći neusporedivu stručnost u e-trgovini i digitalnom marketingu. O kvaliteti našeg rada svjedoče tisuće pozitivnih recenzija koje smo dobili, a koje možeš transparentno pregledati na Trustpilot platformi. Nadalje, Pluma Studios je u proteklih pet godina dobio pet nagrada za naš webshop, uključujući i prestižnu nagradu NAJBOLJI WEBSHOP u kategoriji UX 2024. godine, čime potvrđujemo našu predanost pružanju iznimnog korisničkog iskustva korisnicima.
ŠTO TRAŽIMO
Tražimo Customer Care & Quality Control Asistenta. Uvjet za prijavu je da imaš najmanje 1 godinu iskustva na sličnoj poziciji. Tražimo osobu koja se može posvetiti radu na puno radno vrijeme (može i ne mora biti student/ica), koja je odgovorna, organizirana i komunikativna te posjeduje visoku razinu jezične i informatičke pismenosti.
ŠTO MOŽEŠ OČEKIVATI
• prije svega, bit ćeš „desna ruka“ direktorici marketinga, a tvoj posao će biti kontrola kvalitete naših usluga i proizvoda na svim razinama: od kontrole marketing materijala, preko kontrole rada web stranice, kontrole samih proizvoda te isporuke.
Tvoj posao smo podijelili u tri cjeline:
CUSTOMER CARE PODRŠKA;
• Customer Support za hrvatsko tržište: komunikacija s korisnicima i kupcima putem telefona, e-maila te društvenih mreža (rješavanje upita, odgovaranje na recenzije na Facebooku, Googleu i Trustpilotu itd.)
• rad u custom aplikaciji (provjera/izmjena narudžbi, reklamacije)
• komunikacija i koordinacija s cijelim Customer Support timom (tim uključuje osobe zadužene za Customer Support na stranim tržištima)
• komunikacija sa svima uključenima u proizvodni proces: tiskara, dostavne službe
• povremeni odlasci u tiskaru (jednom mjesečno ili rjeđe) gdje ćeš provjeravati kvalitetu knjiga, rješavati reklamacije i povrate
TEHNIČKA PODRŠKA MARKETING TIMU;
• osim customer support podrške, bit ćeš i tehnička podrška marketing timu te ćeš:
• postavljati i uređivati sadržaje u WordPressu
• postavljati i uređivati sadržaje u Mailerliteu
• promjene na web stranici vezane uz tekuću marketing kampanju
• prilagođavati sadržaje u Canvi
• komunicirati s prevodteljima te pomagati u pripremi materijala za strana tržišta
• ostale marketinške aktivnosti po potrebi
ADMINISTRATIVNA I LOGISTIČKA PODRŠKA CIJELOM TIMU;
• praćenje i provjera stanja zaliha za dodatne proizvode (ukrasna pakiranja, zaštitna pakiranja, plišanci i sl.)
• naručivanje dodatnih količina tih proizvoda (u dogovoru s nadređenima) te koordinacija isporuke
• knjigovodstvena podrška: priprema računa za mjesečni / kvartalni izvještaj
• prijava web bugova
• web testiranja
• priprema mjesečnih izvješća o radu web stranice (Clarity analiza), radu dostavnih službi i payment gateway providera, udijelu reklamacija u mjesečnoj prodaji i sl.
ŠTO OČEKUJEMO OD TEBE
Prije svega tražimo sistematičnu, organiziranu i odgovornu osobu s izvrsnim poznavanjem hrvatskog jezika te minimalno godinu dana iskustva u bilo kojem srodnom području. Od tebe očekujemo visoku razinu pismenosti, odgovornosti i radne etike, strpljivost pri komunikaciji i koordinaciji te volju za učenjem.
Ono što trebaš znati je:
• profesionalno komunicirati
• koristiti se društvenim mrežama (Facebook, Instagram, TikTok)
• koristiti se e-mailom
• koristiti se excelom
Tada se sve ostalo može vrlo brzo i lako naučiti.
ŠTO TE ČEKA U TVORNICI SNOVA
• ugodna atmosfera unutar veselog, kreativnog i strastvenog tima te kolege na koje se uvijek možeš osloniti
• iskustvo rada na brandu koji posluje na više tržišta i koji je u procesu globalnog širenja
• stjecanje znanja u segmentu eCommerce poslovanja (B2C), ali i sudjelovanje na projektima s velikim korporacijama poput Lidla, Kraša i sl. (B2B segment poslovanja)
• mogućnost napredovanja i ostvarivanja bonusa
• konstantna edukacija i poduka
• puno radno vrijeme (pon-pet) – ured je u Novom Zagrebu, kod Avenue Malla
• rad od kuće petkom
• prilika za razvoj u raznim smjerovima unutar brenda, ovisno o tvojim interesima
ŠTO TREBAŠ PRILOŽITI U PRIJAVI
• CV u .pdf formatu
• svoje rješenje kreativnog zadatka (pronađi upute ispod)
ZADATAK
Snovotvorci bi htjeli testirati tvoje pismene vještine i snalažljivost:
Na društvenim mrežama osvanuo je sljedeći komentar: “Vaše personalizirane knjige su užas. Ne samo da je isporuka kasnila 3 dana, nego se knjiga raspala nakon prvog korištenja. Nikom ovo ne bih preporučila!” Molimo te da nam daš svoj prijedlog odgovora na ovaj komentar. (Hint: pokušaj ovu negativnu recenziju pretvoriti u pozitivnu u samo par rečenica. Ne moraš poznavati naša pravila o reklamacijama, već predloži ono što ti misliš da je fer.)
JAVI NAM SE
Ako si se u ovome oglasu pronašao/la, svoju prijavu pošalji na jobs@plumastudios.com do 6. prosinca 2024.
Stavi naziv pozicije u naslov.
Prijave koje ne sadrže sve tražene podatke nećemo uzeti u obzir.
Nadamo se da se vidimo. 🙂
Pogledaj i ostale otvorene pozicije ovdje.